KOSZYK

Brak produktów w koszyku.

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty i wymiany

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. każdemu konsumentowi przysługuje prawo do wymiany lub zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. My idziemy dalej.

U nas na zwrot lub wymianę towaru masz 30 dni i nic za to nie płacisz

Przesyłka zwrotna jest zawsze darmowa i odbywa się poprzez serwis szybkiezwroty.pl

UWAGA –  art. 38 pkt 3.  wspomnianej ustawy wyklucza prawo do odstąpienia od umowy dla produktów spersonalizowanych.
Art 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…) pkt . 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.”

Jeśli jednak kupiłeś spersonalizowany produkt, który z jakichś względów Ci nie odpowiada (np. zły rozmiar), to skontaktuj się z nami. Spróbujemy coś z tym zrobić.

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt (błąd w nadruku, dziura w koszulce itp.) to przysługuje Ci prawo do wymiany na nowy produkt. Staramy się, aby do tego typu sytuacji nie dochodziło, ale może się tak zdarzyć. Zwrot wadliwego towaru jest zawsze na nasz koszt (poprzez serwis szybkiezwroty.pl)

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Sposób postępowania zależy od sposobu dostarczenia przesyłki.

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru przesyłki? Spisz protokół szkody z kurierem. Możesz przyjąć uszkodzoną paczkę, ale koniecznie spisz protokół szkody. Jest to niezbędny element do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Po sporządzeniu protokołu wypełnij formularz na końcu strony i załącz zdjęcia protokołu szkody.

Zauważyłeś uszkodzenie już po odbiorze paczki? Skontaktuj się z firmą kurierską lub z kurierem dostarczającym przesyłkę (jeśli masz jego numer telefonu) w terminie 3 dni od daty odbioru. Kurier podjedzie, by spisać protokół szkody. Następnie wypełnij formularz na końcu strony i załącz zdjęcia protokołu szkody.

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru przesyłki z paczkomatu? Oznacz paczkę jako uszkodzoną w paczkomacie. Skorzystaj w tym celu z opcji “Mam uwagi do przesyłki” na ekranie paczkomatu. Włóż paczkę do odpowiedniej skrytki. Jak tylko paczka do nas wróci, wyślemy zamówienia ponownie.

Zauważyłeś uszkodzenie już po odbiorze paczki? Udaj się do najbliższego oddziału Inpost i zgłoś ten fakt. Pracownicy poinstruują Cię, co dalej robić. Masz na to 5 dni od daty odbioru paczki.

Zauważyłeś uszkodzenie podczas doręczenia? Wypełnij formularz na dole tej strony w ciągu 3 dni od daty otrzymania uszkodzonej przesyłki. Koniecznie dołącz zdjęcia uszkodzonej przesyłki.

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru paczki w urzędzie pocztowym? Spisz protokół szkody z pracownikiem poczty. Następnie wypełnij formularz na dole tej strony dołączając zdjęcia protokołu szkody.

Aby zwrócić towar, wymienić go na inny rozmiar lub zgłosić błąd w zamówieniu, wystarczy wypełnić poniższy formularz.