KOSZYK

Brak produktów w koszyku.

FAQ

Na jakich koszulkach drukujecie?

Koszulki damskie i męskie to JHK, a w wersji premium James&Nicholson. Koszulki dziecięce to także JHK. Bluzy z kapturem to Just Hoods, a wersji premium Russel lub B&C. Bluzy bez kaptura są marki Just Hoods (męskie i dziecięce) oraz B&C (damskie). Koszulki bez rękawów oraz z długim rękawem to Stedman lub Gildan. Dopuszczamy odstępstwa od podanych wyżej marek z powodu braków w hurtowniach czy zmianach w ofercie producentów.

Jaka techniką wykonywane są nadruki?

Nadruki wykonujemy w technologii DTG (bezpośredni nadruk na odzieży), DTF oraz za pomocą folii flex (termotransfer). Dobór technologii zależy od konkretnego nadruku. Na koszulkach prawie zawsze jest to DTG. Na bluzach proste jedno- lub dwukolorowe nadruki wykonujemy z flexu, pozostałe z DTG lub DTF.

Jaka jest trwałość nadruków?

Nadruki wykonane są Epsonami F2100 – liderami wśród drukarek do bezpośredniego nadruku na odzieży. Korzystamy wyłącznie z oryginalnych farb Epson UltraChrome, dzięki czemu nadruki są nie tylko miękkie i przyjemne w dotyku, ale także wyjątkowo odporne na pranie. W testach odporności na pranie renomowanej organizacji AATCC Epson F2100 uzyskał najwyższą 5-gwiazdkową notę.W praktyce, przy stosowaniu się do zasad pielęgnacji nadruk bez uszczerbku spokojnie wytrzyma minimum 50 prań. Po przekroczeniu takiej ilości prań nadruk może zacząć wyglądać na lekko zmęczony, ale na pewno nie zacznie odpadać. Nadruki z Epsona mają to do siebie, że bardzo ładnie się starzeją. Trzeba się dokładniej przyjrzeć, by zauważyć, że nadruk już swoje przeszedł.

Nie dostałem maila z potwierdzeniem zamówienia

Przyczyny mogą być dwie:
1. Mail wpadł do spamu. Najczęściej dzieje się tak w przypadku Gmaila, ale nie ma tu reguły.
2. Płatność poprzez imoje nie powiodła się. Mail potwierdzający zamówienie wysyłany jest dopiero po zamknięciu płatności. Jeśli coś poszło nie tak, mail nie zostanie wysłany. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami na adres mailowy sklep@tshirt-gallery.pl Zmienimy rodzaj płatności na przelew lub wygenerujemy link do nowej płatności..

Nie udało się zapłacić przez brankę imoje

1. Jeśli byłeś zalogowany w trakcie składania zamówienia, to wystarczy że wejdziesz w Twoje Konto, następnie wybierzesz ZAMÓWIENIA. Obok ostatniego zamówienia będzie przycisk Zapłać. Możesz teraz ponowić płatność przez imoje  albo zmienić rodzaj płatności na zwykły przelew.
2. Jeśli nie byłeś zalogowany, to nie pozostaje Ci nic innego, jak napisać do nas sklep@tshirt-gallery.pl lub zadzwonić pod numer 601 704 688. Zmienimy sposób płatności na przelew lub wygenerujemy nowy link do płatności.

Dlaczego nie mogę zapłacić za pobraniem?

Płatność za pobraniem (przy odbiorze) dostępna jest wyłącznie dla zamówień o wartości do 120 zł. Powyżej tej kwoty można zapłacić przelewem lub poprzez serwis imoje. Zachęcamy do korzystanie z drugiej opcji, zwłaszcza, że oprócz szybkiego przelewu oferuje także BLIKa, Google Pay, Apple Pay oraz płatność kartą.

Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?

Zamówienia z opcją dostawy przesyłka kurierska są wysyłane firmą kurierską InPost.

Jak oblicza jest cena w Kreatorze Nadruków?

Na koszt koszulki czy bluzy z własnym nadrukiem składa się cena odzieży oraz ilość i wielkość nadruków. Po dodaniu pierwszego elementu do projektu zostaje wyliczona cena podstawowa czyli cena za odzież z nadrukiem w rozmiarze zbliżonym do A4. Znaczne powiększenie dodanego elementu powoduje wzrost ceny. Jest to związane z większą ilością zużytej farby oraz dłuższym czasem druku. Dodanie obrazka lub napisu na tył koszulki spowoduje naliczenie opłaty za nadruk w rozmiarze zbliżonym A4. Analogicznie, znaczne zwiększenie nadruku spowoduje doliczenie opłaty za duży rozmiar. Często wystarczy lekko zmniejszyć nadruk, by została naliczona bazowa cena. Dodatkowe opłaty są naliczane za korzystanie z naszych gotowych grafik. Przy każdej grafice podana jest cena. Brak ceny oznacza, że grafika jest darmowa.

Gdzie znajdę rozmiar odzieży z własnym nadrukiem?

Na komputerach w prawym górnym rogu obszaru projektowania, a na smartfonach poniżej obszaru projektowania, znajdują trzy ikonki. Pierwsze dwie służą do przełączania pomiędzy przodem i tyłem odzieży. Ostatnia z nich, z konturem koszulki, pozwala zapoznać się z tabelą rozmiarów.

Jak zamówić kilka sztuk tej samej koszulki lub bluzy?

Po zakończonym projektowaniu należy wybrać rozmiar odzieży. Odpowiednie pole znajduje się pod oknem projektowania. Możemy tam także określić ile ma być sztuk w tym rozmiarze. Aby dodać kolejny rozmiar należy kliknąć przycisk ze znakiem + (znajduje się powyżej pierwszego rozmiaru). Może zdarzyć się, że na niektórych smartfonach z małym ekranem np. Iphone SE, ten przycisk nie będzie widoczny lub będzie widoczna tylko jego część. Wystarczy wtedy obrócić telefon poziomo, kliknąć przycisk i wrócić do pionu.

Jak wygląda sprawa praw autorskich?

W żaden sposób nie ingerujemy w umieszczane w projekcie pliki ani nie sprawdzamy czy klient posiada prawo do ich wykorzystania. Przyjmujemy, że posiada i drukujemy zgodnie z projektem. Jedyny wyjątek, to logo znanych marek odzieżowych. Takie zamówienie są anulowane, a ewentualne płatności zwracane kupującym.

Czy tło jest drukowane?

Dwie najpopularniejsze sytuacje to druk obrazka z białym tłem na białej koszulce oraz obrazka z czarnym tłem na czarnej koszulce. W obydwu sytuacjach TŁO NIE JEST DRUKOWANE pomimo tego, że podgląd w Kreatorze pokazuje tło. W przypadku innych kolorów odzieży niż biały i czarny tło w większości przypadków jest drukowane. Jeżeli uważamy, że grafika bez tła będzie lepiej wyglądać, to kontaktujemy się z klientem i proponujemy usunięcie tła. Jeżeli od razu wiesz, że nie chcesz tła, to po prostu wpisz taką informację w uwagach do zamówienia. UWAGA: usuwamy wyłącznie jednokolorowe tło, nie wycinamy osób ze zdjęć.

Czy jest możliwy nadruk na rękawie?

Nadruk na rękawie możliwy jest przy zamówieniach powyżej 5 sztuk. W przypadku zainteresowania zachęcamy do kontaktu z nami.

Czy można wrócić później do tworzenia projektu w Kreatorze Nadruków?

Tak, jest taka możliwość. W tym celu należy ZAŁOŻYĆ KONTO i BYĆ ZALOGOWANYM w trakcie projektowania. Żeby zapisać projekt wystarczy kliknąć ikonkę z dyskietką. Do zapisanych projektów można dostać się na 2 sposoby:
1. w panelu klienta w zakładce ZAPISANE PROJEKTY
2. wchodząc do Kreatora nadruków i klikając ikonkę ze strzałką skierowaną do góry

Popełniłem błąd w projekcie. Co zrobić?

Po złożeniu zamówienia nie masz już możliwości ingerencji w projekt. Jeśli przydarzył Ci się błąd w projekcie (np. literówka) to tylko my możemy wprowadzić korektę. Prosimy o kontakt telefoniczny (601 704 688) lub mailowy (sklep@tshirt-gallery.pl) Ważny tutaj jest czas. Jeśli zamówienie trafi do produkcji, to już nic nie można zrobić. Zazwyczaj następuje kolejnego dnia roboczego, ale zdarzają się sytuacje, że zamówieni już po kilku godzinach od złożenia jest na produkcji.

Czy jest możliwy nadruk metaliczny lub brokatowy?

Wykonujemy nietypowe nadruki takie jak metaliczny, brokatowy czy puchnący. W Kreatorze nadruków nie ma możliwości wybrania takiego nadruku. Prosimy o kontakt telefoniczny (601 704 688) lub mailowy (info@tshirt-gallery.pl).