KOSZYK

Brak produktów w koszyku.

Gwarantowana dostawa

Przeanalizowaliśmy opinie na temat firm zajmujących się drukowaniem na odzieży. Głównym powodem do narzekań jest zdecydowanie zbyt długi czas realizacji.  My to doskonale rozumiemy, sami nie lubimy długo czekać na zamówienia. Przyjęliśmy sobie za cel pilnowanie czasów realizacji i dążenie do ich maksymalnego skrócenia. Jesteśmy producentem – każdy koszulka czy bluza, nawet ta z gotowym wzorem jest drukowana dopiero po złożeniu zamówienia. Przy tak dużej ilości wzorów i wariantów kolorystycznych trzymanie co najmniej jednej sztuki każdej możliwej kombinacji nie ma sensu. Dlatego nie jest możliwe wysyłanie wszystkich zamówień tego samego lub następnego dnia roboczego. Czasami udaje się wysłać zamówienie poniżej 24 godzin do momentu zamówienia, ale standardem jest 2 lub 3 dzień roboczy po złożeniu zamówienia.

Jak liczymy czas realizacji?

Dzień złożenia zamówienia jest traktowany jako dzień 0. Najbliższy dzień roboczy to dzień pierwszy.

Przykład 1: zamówienie złożone we wtorek o godzinie 18 zostało wysłane w środę o godzinie 11. Czas realizacji wyniósł poniżej 24 godzin.

Przykład 2: zamówienie złożone w sobotę zostało wysłane we wtorek. Czas realizacji wyniósł 2 dni robocze.

Nasz cel

To bycie najszybszą firmą w zakresie zamówień detalicznych. Jako maksymalny akceptowalny czas realizacji zamówienia przyjęliśmy 10 dni roboczych. Dlaczego akurat 10 dni roboczych? Mamy dość szeroką ofertę odzieży, na której można umieścić własny nadruk. Oferujemy także nietypowe koszulki i bluzy bez nadruku. Nie trzymamy ogromnych zapasów magazynowych niszowych produktów. Przy nietypowych zamówienia może zdarzyć się, że musimy zamówić odzież z hurtowni. Zaopatrujemy się nie tylko w Polsce, ale także w niemieckich hurtowniach, przez co czas dostawy jest dłuższy. Są też okresy wzmożonego zamawiania odzieży z nadrukiem przed okazjami typu Dzień Matki czy Walentynki. W takim czasie zamówienia “na prezent” realizujemy w pierwszej kolejności.

Przykład 1: zamówienie złożone w środę, dziesiąty dzień roboczy wypada za 2 tygodnie w środę (czwartek to dzień 1)

Przykład 2: zamówienie złożone w weekend, dziesiąty dzień roboczy wypada w piątek po kolejnym weekendzie

By udowodnić Wam, że poważnie traktujemy to zobowiązanie, a równocześnie zmotywować nas samych, wprowadzamy wyjątkową na polskim rynku ofertę. Jeśli nie uda nam się wysłać zamówienia 10-tego dnia roboczego, zwrócimy w pierwszej kolejności pieniądze za dostawę, a następnie za każdy dzień opóźnienia będziemy przyznawać rabat.

Warunki promocji

  1. maksymalna ilość produktów w jednym zamówieniu to 5. Większe zamówienia traktujemy już jako hurt.
  2. jeśli nie uda nam się wysłać zamówienia 10-tego dnia roboczego, zwrócimy koszty dostawy. W przypadku, gdy wartość zamówienia gwarantowała darmową dostawę, zwrócimy koszt wybranej formy dostawy zgodnie z aktualnymi cenami (cennik dostawy)
  3. jeśli nie uda nam się wysłać zamówienia 11-dnia roboczego, zwrócimy 5% wartości zamówienia (produkty bez kosztu dostawy)
  4. za każdy kolejny dzień roboczy opóźnienia zwrócimy po 1% wartości zamówienia
  5. zwrot jest dokonywany w formie przelewu na konto, nie jest to żaden rabat na przyszłe zakupy.
  6. promocją objęte są wyłącznie zamówienia opłacone z góry
  7. promocja nie obowiązuje dla zamówień niemożliwych do realizacji z powodu braku towarów u naszych dostawców, pod warunkiem poinformowania klienta o tym fakcie w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia
  8. zastrzegamy sobie możliwość czasowego wyłączenia oferty – stosowna informacja wraz z realnym czasem dostawy pojawi się w widocznym miejscu.

Jak uzyskać zwrot za opóźnioną wysyłkę?

Wystarczy wypełnić poniższy formularz