FAQ – zamówienia
Ze względu na konieczność wyprodukowania każdego zamówienia, nie jesteśmy w stanie podać sztywnej daty dostawy. Standardowo każde zamówienie w ciągu dwóch dni roboczych jest przekazywane na produkcję. Dostaniesz wtedy maila o zmianie statusu zamówienia na W produkcji. Od przekazania zamówienia na produkcję do wytworzenia gotowego produktu mija od 1 do 2 dni roboczych (w szczególnych przypadkach są to 3 dni robocze). To jest standardowy proces produkcji i 90% zamówień jest realizowane w tych ramach czasowych. Pozostałe 10% to niestandardowe zamówienia, które wymagają sprowadzenia dodatkowych produktów od naszych dostawców. JEśli Twoje zamówienie zalicza się do tych nietypowych, to dostaniesz informację o zmianie statusu na Czeka na dostawę. W takiej sytuacji czas realizacji wydłuży się mniej więcej dwukrotnie.
To normalna sytuacja. Etykiety przewozowe są tworzone w momencie przekazania zamówienia na produkcję, a ta może zając nawet 3 dni robocze. Informacje z Inpost o utworzeniu przesyłki NIE oznacza wysłania paczki.
Jeśli byłeś zalogowany, to status zamówienia sprawdzisz w panelu klienta. Jeśli zrobiłeś zakupy jako gość, to jedynym sposobem jest sprawdzenie maili od nas. O każdej zmianie statusu informujemy mailowo. Mamy 4 główne statusy:
W trakcie realizacji – zamówienie zostało złożone poprawnie, ale nie zostało sprawdzone przez naszych pracowników
W produkcji – zamówienie zostało sprawdzone przez naszego pracownika i zostało skierowane do produkcji
Czeka na dostawę – Twoje zamówienie jest niestandardowe i jego realizacja zajmie nieco więcej czasu z powodu konieczności sprowadzenia z hurtownii brakujących towarów
Zrealizowane – zamówienie zostało zabrane przez kuriera, nadane w placówce Poczty Polskiej lub czeka na odbiór osobisty.
Nie ma powodów do obaw. Mamy swój system producji i czasem zamówienie z opcją Dostawy do dnia przekazywane jest na produkcję dość późno. Wynika to z optymalizacji produkcji i na pewno nie świadczy o tym, że zapomnieliśmy o zamówieniu.
Jeśli założyłeś konto, to zmiany dokonasz w panelu klienta. Jeśli nie masz u nas konta, to napisz na sklep@tshirt-gallery.pl i podaj poprawne dane. Pamiętaj, by w mailu podać numer zamówienia
Zmiany w zamówieniu możesz wprowadzić tak długo, jak zamówienie ma status W trakcie realizacji. Po zmianie statusu na W produkcji nie ma już żadnych możliwości ingerencji w zamówienia. Jeśli byłeś zalogowany podczas składania zamówienia, zmian możesz dokonać sam. W przeciwnym razie napisz do nas na sklep@tshirt-gallery.pl i napisz co mamy zmienić w zamówieniu. Nie zapomnij podać numeru zamówienia.