KOSZYK

Brak produktów w koszyku.

Zły rozmiar koszulki z własnym nadrukiem

Ostatnia modyfikacja

zły rozmiar koszulki z własnym nadrukiem

Personalizowane koszulki są świetne, ale w tej całej swojej świetności mają jednak poważną wadę. Jeśli źle dobierzesz rozmiar, to jesteś pozbawiony prawa do zwrotu w ciągu 14 dni. Tak wynika z ustawy, która wprost mówi, że zwrotowi nie podlegają produkty wytworzone zgodnie z indywidualnymi wytycznymi klienta.  To nie tylko koszulki z własnym nadrukiem, ale np. koszulki dla mamy, w których podajemy imię lub inną spersonalizowaną cechę.

Zły rozmiar koszulki z własnym nadrukiem – jak uniknąć takiej sytuacji?

Jakiś czas temu pisaliśmy, jak poprawnie określić rozmiar koszulki. Ta prosta metoda sprawdza się praktycznie zawsze. Gorąco zachęcamy do jej stosowania, nie zajmuje wiele czasu, a pozwoli uniknąć Ci niepotrzebnego rozczarowania i straty pieniędzy. Pamiętaj, że koszulki szyją ludzie, nie roboty, i dlatego pomiędzy poszczególnymi koszulkami w tym samym rozmiarze i tego samego producenta występują małe różnice w rozmiarach. Praktycznie nie ma dwóch identycznych koszulek. W większości przypadków te różnice nie są duże, kilka milimetrów. Ale producenci koszulek zabezpieczyli się i oficjalnie mówią o 2 cm tolerancji w każdą stronę. Damska koszulka marki JHK ma 42 cm. szerokości, ale teoretycznie jest to przedział 40-44 cm. Skrajne wartości się praktycznie nie trafiają, realny przedział to 41-43 cm. Warto to mieć na uwadze, jeśli wybrany przez nas rozmiar jest bardzo „na styk”.

Czy można coś zrobić z niedopasowanym rozmiarem spersonalizowanej koszulki?

Nie mam dla ciebie dobrych wiadomości. Każda drukarnia koszulek odmówi przyjęcia zwrotu lub wymiany na inny rozmiar. Ma do tego pełne prawo i nie powinieneś mieć o to pretensji. Zgadzając się na taki zwrot firma jest po prostu kilkadziesiąt złotych do tyłu, bo takiej koszulki prawdopodobnie nie uda się jej nigdy sprzedać.

A jak jest w T-shirt Gallery? Generalnie tak jak wszędzie, ale z małymi wyjątkami. Zwrotów spersonalizowanych produktów nigdy nie przyjmujemy. W wyjątkowych sytuacjach zgadzamy się na płatną wymianę na inny rozmiar. Jeśli nadruk na koszulce jest uniwersalny (nie ma zdjęć czy napisów kierowanych do konkretnej osoby) to wykonujemy nową koszulkę z pominięciem naszej marży. Czyli płacisz tylko za wykorzystany materiał (koszulka, farba, materiały pomocnicze). Konieczne jest także odesłanie koszulki w złym rozmiarze. Taka koszulka trafia do naszego sklepu stacjonarnego i jest sprzedawana w mniej lub bardziej obniżonej cenie. Każdy taki przypadek wymaga rozpatrzenia, bo tak naprawdę wykonujemy 2 koszulki, a łączna wartość sprzedaży to nie 200% ceny koszulki, ale maksymalnie 140%. Na szczęście to są bardzo rzadkie sytuacje, mniej niż jedna na miesiąc 🙂

Ewelina, pomysłodawczyni i współzałożycielka T-shirt Gallery. Wie prawie wszystko o materiałach, technikach druku i szyciu.

Prywatnie zafascynowana ajurwedą i zdrowym stylem życia.