KOSZYK

Brak produktów w koszyku.

Koszulki z własnym nadrukiem – Fakty i mity

Ostatnia modyfikacja

koszulki z własnym nadrukiem fakty i mity

Koszulki z własnym nadrukiem – Fakty i mity

W temacie koszulek z własnym nadrukiem (ale też innych personalizowanych gadżetów) pojawiło się wiele opinii, nie zawsze prawdziwych. Często są to opinie bezwiednie powtarzane przez osoby, które ostatni raz miały do czynienia z takimi produktami wiele lat temu. W tym artykule zweryfikujemy najczęściej pojawiające się opinie na temat koszulek z własnym nadrukiem.

1. Koszulki z własnym nadrukiem są droższe niż koszulki z sieciówek

FAKT – koszulka z dobrej drukarni zawsze będzie droższa niż jej odpowiednik z sieciówki. Wynika to przede wszystkim z innej technologii produkcji detalicznych zamówień oraz dodatkowej pracy grafika przy każdym nadruku. Dokładnie opisaliśmy to w artykule Dlaczego koszulki z własnym nadrukiem tyle kosztują

2. Koszulki z własnym nadrukiem są słabej jakości

MIT – to przekonanie wynika z początków personalizacji koszulek, gdy nadruki były słabej jakości naprasowankami. Dzisiaj najlepsze polskie drukarnie korzystają z wysokiej jakości drukarek DTG Epsona, Brothera czy Kornita, które jakością oraz wytrzymałością dorównują metodom przemysłowym. Posiadany przez nas Epson F2100 w testach odporności na pranie renomowanej organizacji AATCC uzyskał najwyższą 5-gwiazdkową notę, co oznacza trwałość porównywalną z sitodrukiem. Mimo wszystko trzeba uważać podczas zakupu personalizowanych koszulek. Nie wszyscy trzymają odpowiednio wysoki poziom. Na rynku jest wiele firm, które drukują tanimi farbami na tanich koszulkach. Takie produkty najczęściej spotkamy na znanym portalu sprzedażowym, a ich cena jest sporo poniżej rynkowej ceny.

Pomijając nadruk, jakość materiału użytego do uszycia koszulki jest porównywalna do sieciówek. Dokładnie opisaliśmy to w artykule Czym się różni koszulka z sieciówki od koszulki z własnym nadrukiem

3. Nadruk jest mało profesjonalny i odpada po kilku praniach

MIT – wyjaśniliśmy to już w poprzednim punkcie. Po więcej szczegółów zapraszamy do artykułu Ile prań wytrzyma koszulka z nadrukiem

4. Koszulki z własnym nadrukiem powstają chałupniczymi metodami

MIT – gdy tworzył się rynek personalizowanej odzieży, to faktycznie tak było. Dzisiejsze drukarnie zatrudniają do kilku do kilkudziesięciu pracowników, pracują na sprzęcie wartym kilkaset tysięcy, mają rozbudowane systemy do obsługi zamówień. Sprzedaż detaliczna koszulek z własnym nadrukiem to tylko część naszej działalności, ta najbardziej widoczna część. Poza tym wszyscy drukujemy odzież pracowniczą i eventową oraz tworzymy produkty dla niszowych marek modowych.  Nie można na nas patrzeć wyłącznie przez pryzmat koszulek ze śmiesznymi napisami.

5. Brak możliwości zwrotu spersonalizowanej koszulki

FAKT – każdy produkt, nie tylko koszulka, wykonany pod konkretne wytyczne klienta ustawowo nie podlega prawu do zwrotu w ciągu 14 dni. Dlatego ważne jest, by dokładnie przemyśleć zakup i poświęcić 2 minuty na dokładne określenie rozmiaru. Jak to zrobić piszemy w artykule Jak dobrać rozmiar koszulki z własnym nadrukiem

6. Przygotowanie koszulki z własnymi nadrukiem zajmuje dużo czasu

MIT – porządne drukarnie posiadają specjalne kreatory nadruków, dzięki którym łatwo i przyjemnie można wykonać projekt koszulki czy innego gadżetu. Kreatory są tak zaprojektowane, by każdy poradził sobie z podstawowymi czynnościami typu dodanie napisu czy obrazka, ale równocześnie mają też kilka bardziej zaawansowanych funkcji (np. pisanie po łuku). Dodatkowo możesz skorzystać z bazy gotowych grafik o różnej tematyce oraz na praktycznie każdą okazję.

Podsumowanie

Koszulki z własnym nadrukiem – fakty i mity. Mamy nadzieję, że wyjaśniliśmy najczęściej krążące opinie na temat koszulek z własnym nadrukiem. Wiele z tych przekonań powstało, gdy ta branża się rozwijała i wtedy były to prawdziwe stwierdzenia. W ciągu ostatnich 10 lat na rynku personalizowanych gadżetów dokonał się ogromny postęp pozwalający pod względem jakości na konkurowanie z przemysłową produkcją.

Ewelina, pomysłodawczyni i współzałożycielka T-shirt Gallery. Wie prawie wszystko o materiałach, technikach druku i szyciu.

Prywatnie zafascynowana ajurwedą i zdrowym stylem życia.